

Στην ελvida, πιστεύουμε ότι η ποιοτική εξυπηρέτηση δεν είναι απλώς μια διαδικασία, αλλά μια εμπειρία που δημιουργεί σχέσεις εμπιστοσύνης και προστιθέμενης αξίας.
Με υπερηφάνεια ανακοινώνουμε ότι οι συνάδελφοί μας από το τμήμα Customer Service ολοκλήρωσαν με επιτυχία την Ακαδημία Customer Service Excellence της Response S.A. – ένα αναγνωρισμένο πρόγραμμα που αξιοποιεί σύγχρονα εργαλεία και τεχνικές, με στόχο τη δημιουργία εξαιρετικών εμπειριών για τον πελάτη και τη διαμόρφωση μακροχρόνιων σχέσεων αξίας.
Επενδύουμε διαρκώς στην ανάπτυξη των ανθρώπων μας, γιατί πιστεύουμε ότι η δική τους εξέλιξη αποτελεί τη δύναμη που μας οδηγεί μπροστά. Με κάθε νέο εφόδιο που αποκτούν, ενισχύουμε τη δέσμευσή μας στην ποιότητα και την άριστη εξυπηρέτηση – χτίζοντας καθημερινά σχέσεις εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες και τους πελάτες μας.
Πρόσφατα posts
- Απρίλιος 2025: Η ελvida στο ”Unboxing the Future of FMCG’s”!
- Μάρτιος 2025: Δυναμικό event για το μέλλον της εταιρείας μας!
- Μάρτιος 2025: Κοπή Πίτας- Μαζί Φτιάχνουμε το Αύριο!
- Φεβρουάριος 2025: Μια ομάδα σε διαρκή ανάπτυξη, με επίκεντρο τον πελάτη!
- Ιανουάριος 2025: Όταν η γνώση συναντά το πάθος για το κρέας!
- Οκτώβριος 2024 : Η νέα σειρά «του μπαμπά» στο Kidot Festival!
- Οκτώβριος 2024: Η ελvida συμμετείχε στις Ημέρες Καριέρας της ΔΥΠΑ!
- Οκτώβριος 2024: Συμμετοχή στο συνέδριο του ΣΕΒΕΚ στα Ιωάννινα!
- Σεπτέμβριος 2024: H ελvida έτρεξε… για καλό σκοπό!
- Σεπτέμβριος 2024: Ήρθε η σειρά του μπαμπά!